بهترین رستوران های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: بهترین رستوران در کیش

رضا شادفر

تاریخ طرح پرسش: 96/04/31

 

پرسش: با عرض سلام و احترام و تشکر فراوان از شما، در رابطه با پیدا کردن بهترین رستوران در کیش و تور کیش بهار 97 مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، در جزیره کیش رستوران ها دارای توجه قابل ملاحظه ای است رستوران های کیش اغلب در داخل هتل‌ها یا در اطراف ساحل و مراکز تجاری قرار گرفته است. رستوران های درجه یک و ممتاز کیش نیز در اطراف جزیره بصورت مستقل فعالیت می‌کنند، در این رستوران ها انواع غذاهای سنتی، بین المللی و فرنگی یافت می‌شود. بیشتر رستوران های کیش و غذاخوری ها بین ساعت 12 تا 3 بعداز ظهر و 21 تا 1 بامداد باز هستند. رستوران های جزیره کیش علاوه بر سرو غذا در شب ها موزیک زنده برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 97 پخش می کنند که طرفداران زیادی هم دارند. علت گران بودن رستوران های کیش طبیعی است به دلیل اینکه کیش یک جزیره است و هر چیزی که می خواهد وارد شود یا از طریق هوایی یا حمل و نقل دریایی است که هر دو آنها هزینه زیادی دارند.

 

پرسش: آدرس رستوران بابا قدرت کیش

نوشییین تیموریان

تاریخ طرح پرسش: 96/04/31

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد رستوران بابا قدرت کیش و مسیر آن توضیح بیشتری بدهید؟

پاسخ: با سلام، شرکت بین المللی توسعه صنعت گردشگری بابا قدرت کیش مجموعه ای تخصصی در حوزه ی گردشگری ست و یکی از اهداف آن ایجاد فضاها و خدمات گردشگری به منظور تامین اوقات فراغت و تعطیلات برای مردم عزیز کشورمان می باشد.

این مجموعه طی هفت سال فعالیت در حوزه خدمات رستورانی از شهر مقدس مشهد آغاز شده و به دلیل بهره مندی از استانداردهای مورد نیاز در تور کیش زمستان و برتری در کیفیت و نیز رضایتمندی مشتریان عزیز، شعبه دوم آن به عنوان سفره خانه سنتی بابا قدرت در تهران تاسیس گردیده و توانسته است به یکی از مراکز مورد اعتماد و اقبال مردم تبدیل گردد.

اکنون این مجموعه دارنده شش استاندارد بین المللی از شرکت ACL انگلستان تنها رستوران دارنده برند حلال در کشور می باشد و به لطف الهی شعبه سوم خود را در جزیره ی زیبای کیش راه اندازی نموده است و آماده ارائه خدمات به کیشوندان و گردشگران تور کیش اردیبهشت 97 عزیز است. این رستوران در خیابان رودکی کیش در مرکز جزیره و روبروی مرکز تجاری کیش واقع شده است.

شایان ذکر است که در رستوران بابا قدرت انواع کباب های ایرانی سرو می شود و همچنین این رستوران دارای یک چایخانه سنتی بسیار زیبا می باشد که شما می توانید در آن محفلی خانوادگی داشته باشید.

 

رستوران بابا قدرت

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,گذرهنرمندان کیش

ساسان صبوری

تاریخ طرح پرسش: 96/04/27

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، لطف کنید در مورد جاذبه های گردشگری کیش از جمله گذرهنرمندان کیش مرا راهنمایی کنید؟

 پاسخ : با سلام، گذر پياده‌رو ضلع شرقي خيابان سنايي با سرديس‌هايي از هنرمندان شاخص ايراني آذين شده است كه با جايگيري و نورپردازي مناسب محلي مناسب براي آشنايي با هنرمندان اين مرز و بوم است. فضاي زيباي گذر به علاقه‌مندان تور کیش نوروز امكان گرفتن عكس يادگاري با اساتيد را مي‌دهد.

برخي از هنرمنداني كه تنديس آنها در گذر هنرمندان کیش نصب شده است:

ابوالحسن صبا، موسيقيدان و سازنده ساز

غلامحسين بنان، موسيقيدان و خواننده آواز

شريف لطفي، موسيقيدان

علي محمد حيدريان، نقاش

حسين بهزاد، نقاش مينياتو در تور کیش اردیبهشت

مرتضي مميز، طراح گرافيك

غلامحسين سپنتا، سينماگر

كريم پيرنيا، معمار

قنبري مهر، هنرمند هنرهاي دستي در تور کیش بهمن

غلامحسين اميرخاني، خوشنويس

عزت الله انتظامي، بازيگر

عيسي بهادري، طراح قالي

هادي ميرميران، معمار

محمد تقي جعفري، علامه 

پروين اعتصامي، شاعر

مرتضی آوینی، فیلمساز دفاع مقدس

جلال آل احمد، نویسنده و مترجم در تور کیش اسفند 96

فرشچیان، نقاش

شهریار، شاعر

امیرکبیر، صدر اعظم

 

گذرهنرمندان کیش

گذرهنرمندان کیش

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,خانه اعیانی کیش

سحر عباسی فرد

تاریخ طرح پرسش: 96/04/27

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت خوب شما، ممنون میشم در مورد جاذبه های گردشگری کیش نظیر خانه اعیانی کیش و تور کیش نوروز 97 مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، یکی از جاذبه های گردشگری در کیش شهر باستانی حریره است و خانه اعیانی کیش زیر مجموعه این جاذبه گردشگری کیش می باشد. بهتر است بگوییم که خانه اعیانی کیش یکی از مکان های دیدنی در جزیره کیش است که در بین سایر جاذبه ها توجه کمتری به آن شده است. خانه اعیانی در اصل یادآور خانه های قدیمی در ایران است که چند خانوار در آنها زندگی میکردند، این نوع خانه ها بیشتر از هر نقطه دیگری در کشورمان در فلات ایران که شامل شهرهایی چون یزد، اصفهان و کاشان است به چشم میخوردند. خانه اعیانی کیش نمونه بارز این نوع خانه ها در حاشیه خلیج فارس به شمار می آید.

اگر در تور کیش فروردین ماه 97 قصد بازدید از این بنای تاریخی را دارید، جالب است بدانید که با توجه به آثار باقی مانده از این خانه مثل کاشی کاری ستاره ای و وسعت زیاد آن می توان گفت که خانه اعیانی کیش در دوره ایلخانیان ساخته شده است. علاوه بر این، کاشی های ستاره ای که نمای بیرونی خانه را با آنها تزیین کرده اند کاشی هایی هستند که در دوره ایلخانی برای ساخت تخت سلیمان و سلطانیه استفاده می شدند و از آنجا که این کاشی ها در آن دوره جزء کالاهای وارداتی بوده اند پس قطعا به جزیره کیش در تور کیش تعطیلات نوروز وارد شده است و صاحب این عمارت شخصی ثروتمند بوده است که در آن زمان در خانه اعیانی زندگی کرده است.

 

 خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش

 

 





:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش,تور های لحظه آخری کیش,جاذبه های گردشگری کیش, رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,رزرو هتل و بلیط کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش,معرفی تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی